|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
21
|
|||
|
|||
Εγω ενα χρονο ετσι το ανοιγω δεν εχει κανενα προβλημα και κανενας αποσους ξερω δεν αντιμετωπισε προβλημα
__________________
XT660X STOCK |
#
22
|
|||
|
|||
Sorry παίδες αλλά τουλάχιστον εγώ δεν έλυσα τις απορίες μου με την κουβέντα σας. Κατ' αρχήν μιλάω για το
ΧΤ660Ζ
Οι απορίες μου ή καλύτερα η απορία μου είναι η εξής: Προσωπικά καθώς δεν θέλω να βάλω Power Commander τι επλογές έχω? Από ότι κατάλαβα Stage1. ΟΚ μέχρι εκεί? Τα πάντα ξεκινάνε απο το τι θέλω. Αυτό λοιπόν που θέλω είναι να δώσω την ροπή να ξεκινά 500-700rpm πιο χαμηλά και να τονίσω όσο είναι εφικτό τις μεσσαίες. Φυσικά με ενδιαφέρει να "ακούγεται" και να αισθάνομαι πιο ομαλό και "πρόθυμο" το δούλεμα του κινητήρα. Μιλώντας πριν μερικές μέρες με τον κο Νικολαϊδη στο τηλέφωνο, μου συνέστησε οφείλω να πω με μια σχετικά άρτια τεκμηρίωση, αν κατάλαβα καλά, τα παρακάτω: DNA = > Stage1 + το Καπάκι του Stage2 + έναν ειδικό περιοριστή (μάλλον μειώνει την διάμετρο εισαγωγής αέρα???). Εδώ να "ζητήσω συγγνώμη" αν δεν μεταφέρω σωστά, αλλά αυτά μου έμειναν απο την κουβέντα μας. Απο την μέρα που συζήτησα τα παραπάνω με τουλάχιστο 2 ευρύτερα γνωστούς και ιδιαίτερα καταξιωμένους μηχανικούς/αγωνιζόμενους του χώρου αλλά και άλλους απλά φίλους που αποδεδειγμένα το "κατέχουν τεχνικά" εισέπραξα αντιφατικές γνώμες. Γνώμη 1 (Μηχανικός): " Καλό. Να το κάνεις. Δεν θα δεις τρελλή διαφορά (που δεν το περιμένω άλλωστε) αλλά θα δουλέψει καλύτερα, ομαλότερα, προθυμότερα και σίγουρα ζημιά δεν θα κάνεις." Γνώμη 2 (Μηχανικός): "Καλό αλλά μήν το κάνεις (!!!), ειδικά αν θα πηγαίνεις αρκετό χώμα (Θα πηγαίνω). Όχι λοιπόν αν θες έναν κινητήρα που να ζήσει πολλά και απροβλημάτιστα χρόνια. Τα φίλτρα αυτά όσο να ναι αφήνουν μικρά σωματίδια και με τον καιρό "μικρο"φθίρουν το πιστόνι με ότι αυτό συνεπάγεται, πτώση συμπίεσης αυξημένη κατανάλωση κλπ. Να σημειώσω ότι τα ίδια μου είχε πει παλιότερα για τα Κ&Ν τότε μηχανικός όταν τον ρώτησα για να έβαζα στο οικογενειακό αυτοκίνητο" Γνώμη 3. (Γνωστός): "Καλό αλλά φοβάμαι μην έχουμε σχετικά φτωχό μίγμα που δεν μπορεί να ισοσκελίσει ο ψεκασμός (ειδικά καθώς πηγαίνεις σε υψόμετρα 1000+) και με αποτέλεσμα κραδασμούς, "τραχύ" δούλεμα κινητήρα και πιθανόν ακόμα και σπασμένο πιστόνι. Πρόσεξε πολύ, ο μάστορας να είναι καλός και να ξέρει τι κάνει..." Και ρωτάω φίλοι μου. Εγώ που δεν είμαι μηχανικός, ως απλός αναβάτης που αγαπώ την μοτοσυκλέτα μου σα γκόμενα και θέλω να την προσέχω για να με προσέχει τι πρέπει να καταλάβω μετά απο αυτά??? Για το κόστος δεν συζητάμε είναι αστείο. ~80ευρώ. Έσω πληρώσει 80άρια... Το πρόβλημα είναι μήπως κάνω ζημιά μακροπρόθεσμα στη μηχανή αντί καλό? Αλήθεια θα ήταν πράγματι ενδιαφέρον να μπορούσα να μάθαινα τι πραγματικά λέει η YAMAHA-MotoΔυναμική για το συγκεκριμένο θέμα. Και βέβαια κάτι ακόμα. Επηρεάζει η παραπάνω επέμβαση την εγγύηση της μηχανής? |
#
23
|
|||
|
|||
Quote:
Το DNA στάδιο 1 όπως ακριβώς το αναφέρεις ανεβάζει την ροη του αέρα σε επίπεδο που δεν χρειάζεται αλλαγή η ρύθμιση του ψεκασμού. Συγχρονος βελτιώνει την ροπή και την ιπποδύναμη (βλέπε δυναμομετριση) παντού και από χαμηλά. Όπως καταλαβαίνεις για να το δηλώνουμε επίσημα και επώνυμα έχουμε κάνει όλες της δοκιμές που το πιστοποιούν! Και στο ροόμετρο και στο δυναμόμετρο με αναλυτή. Η δε γνώμη 1 είναι και αυτό που πραγματικά συμβαίνει με την στάδιο 1 βελτίωση. Η μπλε μέτρηση είναι όλα standard (μαμά) η κόκκινη είναι DNA στάδιο 1. Για την γνώμη 2 έχω να δηλώσω ότι μάλλον ο μηχανικός παρασύρετε από το αποτέλεσμα που έχει δει σε φίλτρα του ανταγωνισμού, όχι DNA, τα DNA αν και Ελληνικά έχουν αποδεδειγμένα κορυφαία απόδοση και στη ροη και στην κατακράτηση σωματιδίων. Σε ανεξαρτιτο συγκριτικό που έκανε το Γαλλικό περιοδικό ΜΟΤΟ, τα DNA είχαν την απολύτως καλύτερη κατακράτηση από όλα τα φίλτρα το ανταγωνισμού, με 98% filtering efficiency. Βλέπε παρακάτω: Για την γνώμη 3 �του μάστορα� έχω να θυμίσω σε όλους ότι μάθαμε, ίσως στο δημοτικό η αργότερα στο γυμνάσιο! Ότι όσο ανεβαίνουμε σε υψόμετρο μειώνετε η περιεκτικότητα του οξυγόνου στον αέρα! Άρα το πώς το μείγμα θα γίνει πιο φτωχό σε μεγάλο υψόμετρο είναι απορίας άξιον! Τι άλλο να προσθέσω......... Κλείνοντας έχω να πω ότι το DNA Stage 1 το επελεξε επίσημα η Yamaha South Africa (Νοτιου Αφρικης) ανάμεσα σε όλα τα βελτιωτικά φίλτρα που κατασκευάζονται για το XT 660 Z! Ήδη έχουμε παραδώσει την πρώτη παρτίδα φίλτρων στην Yamaha, και δεν ξέρω για εσάς, σαν Έλληνες, αλλά εμάς μας τιμά ιδιαίτερα αυτό ακριβώς το γεγονός, ότι κολοσσοί όπως η Yamaha, που φέτος κέρδισε 3 παγκόσμια πρωταθλήματα!!!, επέλεξε ένα 100% Ελληνικό προϊόν. Όσο αναφορά την τεχνολογία, τον εξοπλισμό και την τεχνογνωσία που έχουμε στην DNA, κάποιοι �Μάστορες� δεν τα έχουν δει ούτε στον ύπνο τους, και ούτε πρόκειται. Για αυτό αγαπητοί μου φίλοι εδώ ταιριάζει το � Ότι δεν φτάνει η αλεπού το κάνει κρεμαστάρια�! Για περισσότερες πληροφορίες βρίσκομαι στην διάθεση σας. Ντίνος Νικολαΐδης DNA Filters, Greece |
#
24
|
|||
|
|||
Σ' ευχαριστώ Ντίνο.
Είσαι ιδιαίτερα επεξηγηματικός και μακάρι όλοι να κάναμε έτσι την δουλειά μας σεβόμενοι τον πελατη και τις πιθανά "απλές" ερωτήσεις του. Τώρα κατάλαβα πληρως την λύση που μου πρότεινες (με την σχετική φωτογραφία). Θέλω να καταλάβεις ότι ο λόγος του προβληματισμού είναι η επιθυμία μου να έχω ένα υγιές και αξιόπιστο μοτέρ. Στην κατεύθυνση αυτή εμένα τουλάχιστον με έχεις πείσει. Θα μιλήσουμε σύντομα μόλις βρώ χρόνο μέσα στην εβδομάδα να έρθω για ραντεβού στη Μάνδρα. |
#
25
|
|||
|
|||
Quote:
Το γραφει η Dynojet στις οδηγίες του PC ότι επειδί θέλει τουλάχιστο 5 κύκλους για να καταλάβει τι θα ψεκάσει μπορείς να το βάζεις μπροστά με το που θα γυρνάς το κλειδί στη μήζα.
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
|
Sponsored Links |
#
26
|
|||
|
|||
XT660Z - DNA Stage 1. + περιοριστής
XT660Z - DNA Stage 1.
Μπήκε σήμερα κατόπιν αρκετής σκέψης και μελέτης... Πρώτα αποτελέσματα: Πριν: - Η μηχανή παρουσίαζε σημαντική διαφορά στο δούλεμά της στην περιοχή α). μεταξύ 3.000-5.000σαλ από ότι στην περιοχή β). των 5.000-6.000σαλ. - Καθώς περνούσες το κατώφλι των 5.000σαλ η μηχανή έδινε πρόθυμα ισχύ και ανέβαζε γρήγορα, ενώ μεταξύ 3.000-5.000σαλ δεν έδειχνε την ίδια προθυμία να ακολουθήσει το χέρι μου. Προσοχή δεν μιλάω για υπερβολές. Μιλάω για νορμάλ οδήγηση. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήμουν ικανοποιημένος από την απόδοση αλλά συγκρίνοντας με το μετά, έχω να πω τα εξής: Μετά: - Η αίσθηση που έχεις είναι μιας πιο γραμμικής (όχι απόλυτα βέβαια) διάθεσης δύναμης σε όλο το φάσμα 3.000-6.000σαλ. - Η περιοχή 2.500-4.500 καλύπτεται πιο πρόθυμα και σύντομα, με τις διαφορές μεταξύ των περιοχών α και β λιγότερο διακριτές. - Το όριο των 5.000σαλ δείχνει να κατέβηκε περίπου 300σαλ δίνοντας πιο σύντομα περίπου από τις 4.700σαλ την αίσθηση της "διασκεδαστικής" δύναμης και κάνοντάς σε να νομίζεις ότι κόντυναν ελαφρά οι σχέσεις σου. - Μικρή, αύξηση των κραδασμών μεταξύ 5.100-5.600rpm αλλά όχι σε ενοχλητικό επίπεδο. - Καλύτερος λιγότερο τενεκεδένιος θόρυβος ειδικά σε μικρές ταχύτητες 40-60Κμ σε κίνηση. Συμπέρασμα...μου ταίριαξε. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|