|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Φιλτρα αερος!!!
Για δωστε μου τα φωτα σας ωρε παλικαρια!!!
Ακουω για φιλτρα αερος...ΚΝ,dna,stage 1 και 2. Ποιο ειναι το καθενα; Ειδα τις προαλες ενα αλογο το οποιο φορουσε μαμα εξατμισεις αλλα ειχε βαλει αυτο το φιλτρο/καπακι που φαινεται στην δεξια μερια του αλογου.(αληθεια ποιο ειναι αυτο;; Η ερωτηση ειναι,αν βαλεις το συγκεκριμενο φιλτρο αερα(ελαφρως μεγαλυτερη εισαγωγη αερα),με μαμα τελικα,τι κερδιζεις; Ευχαριστω! |
#
2
|
||||
|
||||
Θα σου πώ εγώ τι κερδίζεις, αφού όταν έβαλα DNA Stage 2, το υπόλοιπο μηχανάκι ήταν μαμά..
κατ'αρχήν, η DNA είναι Ελληνική εταιρεία και τα φίλτρα που φιάχνει (τουλάχιστον για το ΧΤ) ΔΕΝ είναι αντίγραφα της Κ&Ν και μάλιστα ειναι πολύ καλλίτερα. Δέν απορούμε λοιπόν που είναι περιζήτητα σε όλη την ευρώπη (μιλάμε για αγωνιστικά φιλτρα) και ίσως και σε άλλες ηπείρους. Τώρα.. όταν μιλάμε για stage 1 (βλέπε παρακάτω link) http://www.dnafilters.com/filterdeta...p?filterid=143 μιλάμε για αντικατάσταση του μικρού μαμά φιλτρου με αυτό που μόλις είδες. Αισθητή διαφορά, (αν ήσουν μαμά ως τώρα) αλλά όχι μεγάλη. Το φίλτρο αυτό δέν αλλάζει, απλά το καθαρίζεις κάθε 1000 χλμ ή περισσότερα αν δεν κάνεις με χώμα, με το παρακάτω κιτ καθαρισμού και τηρείς αυστηρά τις οδηγίες, αλλιώς θα καταστρέψεις το φίλτρο!!! Πχ... ΠΟΤΕ δεν το φυσάμε με αέρα!! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-F...Q5fAccessories Τώρα... το Stage 2 είναι ένα μεγαλύτερο φίλτρο που αντικαθιστά το πλαϊνό καπάκι από το φιλτροκούτι. Το αρχικό μικρότερο-μαμά φίλτρο παραμένει και επίσης αφαιρείς το "ρουθούνι" κάτω από τη σέλα, μια και το ΧΤ ζητάει πιό πολύ αέρα. Επίσης θα χρειαστεί να ανεβάσεις το Co κατά 10-15 μονάδες αν δεν έχεις power commander. -Τι κερδίζεις: -To XT γίνεται μουλάρι ξαφνικά γιατί επιτέλους αναπνέει σωστά!!! -Έχεις κάποια μικρή αύξηση στην ισχύ, αλλά σημαντική στη ροπή (το..μπάμ που λέμε..) -Κερδίζεις κλήση από την τροχαία για ταχύτητα και επικίνδυνη οδήγηση, Και λιγότερη γκρίνια από την πεθερά σου, μια και γυρνώντας σπίτι μετά από τέτοιο γκάζι... δέν καταλαβαίνεις τίποτα -Τι χάνεις: -Αυξημένη κατανάλωση. Αν πάς σαν παπί... καίει σαν παπί. Έλα όμως που ΔΕΝ πάς??? -Αύξηση θορύβου. Πρώτα νιαούριζε.. τώρα βρυχάται! Πού να βάλεις και εξατμισούμπες σαν τους φιλτάτους Psifio/ Gympowas/ Hod0017/ Desert και άλλους σεσσυμασμένους ταραξίες -Χάνεις 100 ευρώ για λεύκανση δοντιών... μια και θα χαμογελάς όλη την ώρα και άν δεν έχεις και το ωραιότερο χαμόγελο... εεε θα αισθάνεσαι άβολα Δες το link για το Stage 2. Σημειωτέον.. αν βάλεις κατ'ευθείαν το Stage 2.. μην σε απασχολεί το Stage 1. Δεν θα δείς μεγάλη διαφορά (αφού έχεις ήδη Stage2) http://www.dnafilters.com/filterdeta...p?filterid=258 Καλή επιτυχία
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards XTX - Better than SEX Last edited by J_maker; 18-07-09 at 23:05. |
#
3
|
|||
|
|||
J_Maker έχω μείνει άφωνος με το post σου ... Επέτρεψε μου να κάνω μερικές διορθώσεις: άμα βάλεις stage 2 πρέπει να βάλεις
ΚΑΙ το stage 1 (είτε K&N είτε DNA) γιατί το μαμά φίλτρο είναι χάρτινο και τραβάει υγρασία ακόμα χειρότερα άμα έχεις βγάλει το snorkel τα aftermarket φιλτρα είναι βαμβακερά και ποτισμένα με λάδι που αποτρέπει το νερό (υγρασία να μπει στην εισαγωγή και να σου προκαλέσει φθορές στο μοτέρ).Έχω ρωτήσει και τον Kev και μου έχει πει αυτό.Διαβάστε απαντούνται όλες οι απορίες σας.
Quote:
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
|
#
4
|
|||
|
|||
ΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Μπραβο ρε Γιωργηδες! |
#
5
|
|||
|
|||
Telika pio einai to simperasma giati to exasa sti diadromi?
:suicide[1]:
|
#
6
|
|||
|
|||
Φιλε Τασο,μαλλον και τα δυο πρεπει να βαλεις αν θες οπωσδηποτε το stage 2(για προστασια απο την υγρασια)
Βεβαια μπορεις να πειραματιστεις και με το stage 1 μονο. Εγω λεω να το αφησω προς το παρον... Πηρα καινουρια αλυσιδογραναζα,σινεμπλοκ και καντρικο σταντ!!!(275 ευρω ολα) |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|