Βελτίωση στο ΧΤ...
Καλησπέρα παιδιά! Εδώ και κάποιο καιρό ψάχνομαι στο νετ για τις κλασσικές μετατροπές που κάνουν οι περισσότεροι στο ΧΤ. Βλέπω βάζουν εξατμίσεις, φίλτρα, power commander, κάποιοι ακόμα βάζουν μπουζί ιριδίου, 02 eliminators και αναρωτιέμαι αν όλα αυτά μπορούν να προσδώσουν, πέρα από την όποια περαιτέρω δύναμη, αξιοπιστία στον κινητήρα και απροβλημάτιστη λειτουργία. Βγάζει η Yamaha και η κάθε Yamaha ένα μοντέλο και σου λέει πως ο κινητήρας του θα αντεξει π.χ 10+ χρόνια.. Πειράζοντάς τον εσύ, πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι ο χρόνος αυτός αξιοπιστίας δεν θα επιρρεαστεί ως προς τα κάτω?.. Άντε και πες ότι το έφτιαξες...τα φρένα που έχει από μαμά σταματάνε το θεριό που έχεις φτιάξει εσύ? Μετά σκέφτεσαι και το άλλο, σε περίπτωση πώλησης τι γίνεται? Φυσικά δεν θα το δώσεις μόλις το φτιάξεις (αν και υπάρχουν τέτοιοι τύποι) αλλά είναι σίγουρο πως χάνεις τα λεφτά που έδωσες για την βελτίωση. Ο άλλος δεν θα το πάρει επειδή το έχεις πειράξει και του έχεις πιει το αίμα και καλά, και πολλές άλλες δικαιολογίες. Αναρωτιέμαι λοιπόν, αξίζει κάτι τέτοιο να γίνει στο ΧΤ? Για πείτε γνώμες, απόψεις, εμπειρίες...
|