|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Βελτίωση στο ΧΤ...
Καλησπέρα παιδιά! Εδώ και κάποιο καιρό ψάχνομαι στο νετ για τις κλασσικές μετατροπές που κάνουν οι περισσότεροι στο ΧΤ. Βλέπω βάζουν εξατμίσεις, φίλτρα, power commander, κάποιοι ακόμα βάζουν μπουζί ιριδίου, 02 eliminators και αναρωτιέμαι αν όλα αυτά μπορούν να προσδώσουν, πέρα από την όποια περαιτέρω δύναμη, αξιοπιστία στον κινητήρα και απροβλημάτιστη λειτουργία. Βγάζει η Yamaha και η κάθε Yamaha ένα μοντέλο και σου λέει πως ο κινητήρας του θα αντεξει π.χ 10+ χρόνια.. Πειράζοντάς τον εσύ, πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι ο χρόνος αυτός αξιοπιστίας δεν θα επιρρεαστεί ως προς τα κάτω?.. Άντε και πες ότι το έφτιαξες...τα φρένα που έχει από μαμά σταματάνε το θεριό που έχεις φτιάξει εσύ? Μετά σκέφτεσαι και το άλλο, σε περίπτωση πώλησης τι γίνεται? Φυσικά δεν θα το δώσεις μόλις το φτιάξεις (αν και υπάρχουν τέτοιοι τύποι) αλλά είναι σίγουρο πως χάνεις τα λεφτά που έδωσες για την βελτίωση. Ο άλλος δεν θα το πάρει επειδή το έχεις πειράξει και του έχεις πιει το αίμα και καλά, και πολλές άλλες δικαιολογίες. Αναρωτιέμαι λοιπόν, αξίζει κάτι τέτοιο να γίνει στο ΧΤ? Για πείτε γνώμες, απόψεις, εμπειρίες...
|
#
2
|
|||
|
|||
αξιζει μονο αν αποφασισεις να κανεις ενα πακετο αλλαγων για να γινει βελτιωση η οποια εαν γινει σωστα μπορει να διατηρησει την αξιοπιστια του ο κινητηρας και φυσικα να βαλεις τα σωστα κομματια.Το χτ εχει δειξει οπως και οι προκατοχοι του οτι σηκωνει το χερι της αρκουδας χωρις προβλημα.Οι περισσοτερες μετατροπες ειναι αναστρεψιμες ακομα και στο κινητηρα.Εξαρταται απο το ποσα λεφτα διαθετεις και μεχρι ποσα αλογα θες να φτασεις γιατι ευτυχως υπαρχει η συγγενεια του μοτερ με του ραπτορ γεγονος που δινει δοκιμασμενες λυσεις
__________________
XT660X STOCK |
#
3
|
||||
|
||||
γεια σου this_is_was και καλωσηρθες κατ'αρχην στο forum!
(μια επισκεψη και στην ενοτητα "νεα μελη" θα ηταν ο,τι καλυτερο για συστασεις και καλωσορισμα) Τωρα, σε ο,τι αφορα τις βελτιωσεις, προσωπικα δεν "πεταω" χρηματα για ενα μηχανακι που ειναι το πιο βαρυ στην κατηγορια του και θελει μια περιουσια για να ...μοιασει ενα ΚΤΜ για παραδειγμα. Αλλο να του δωσεις εναν αερα με φιλτρο και εξατμησεις και αλλο να δουλευεις μονο για να πηγαινουν τα χρηματα σου στο ΧΤ. Ειναι ενα ακρως αξιοπιστο μηχανακι οπως ειναι, ναι, παραμενει αξιοπιστο ακομα και μετα απο "χοντρο χερι" που θα πεσει επανω του, αλλα προσωπικα, αντι να ριξω πανω του μια περιουσια, θα το πουλουσα για να παρω ενα πολυ καλυτερο, ελαφρυτερο και δυνατοτερο "απο τη μανα του". Προσωπικα δινω χρηματα μονο για τη σωστη συντηρηση του, και την ασφαλεια του οπως φρενα-λαστιχα-οδικη συμπεριφορα. Η αποφαση δικη σου βεβαια. και παλι καλως ηρθες στο xt660.com |
#
4
|
|||
|
|||
Καλώς σας βρήκα για δεύτερη φορά, αφού η πρώτη ήταν πριν περίπου ενάμιση χρόνο....όσο έχω και το εργαλείο. Είμαι ο Παρασκευάς από Καβάλα, κι έχω ένα ΧΤ660Χ του 2007 μαύρο.
Όσον αφορά τώρα στην σύγκριση με το ΚΤΜ, σίγουρα είναι πιο ψόφιο και πιο βαρύ.Δεν μπορείς να κάνεις χορευτικά, παρ'όλ'αυτά με το ΧΤ μπορείς να κάνεις μια απόσταση μεγαλύτερη σε σχέση με το ΚΤΜ και ξέρεις ότι θα φτάσεις αφού το 15άλιτρο ρεζερβουάρ θα σου βγάλει άνετα 200-230 χλμ. Μπορείς να πας δικάβαλος πιο άνετα σε σχέση με το ΚΤΜ. Βάζεις μια σχαρούλα και φορτώνεις μια βαλιτσούλα για ένα ΣΚ. Κι αν θες, βάζεις και σαμάρια και πας και διακοπές σε κάμπινγκ. Δικάβαλος! Όλα αυτά με το πολεμικό ΚΤΜ δεν μπορείς να τα κάνεις... Με λίγα λόγια το ΧΤ για την κατηγορία του σου προσφέρει περισσότερα, μπορείς να κάνεις πιο πολλά με αυτό. Αυτός είναι ένας λόγος που δεν θέλω να το αλλάξω (προς το παρόν) και σκέφτομαι να το δυναμώσω. Φυσικά δεν θέλω να χαλάσω μια περιουσία στο ΧΤ και μέχρι στιγμής η συντήρησή του είναι τουλάχιστον σχολαστική! Φίλε Steve_athens, ποια είναι τα σωστά κομμάτια? Τι εννοείς? Μπορείς να εξηγήσεις λίγο? Εγώ ας πούμε σκέφτομαι τα κλασσικά. Εξατμίσεις, φίλτρα (στάδιο 1 και 2), power commander, άντε και κανά μπουζί ιριδίου με 02 eliminators. Είναι αυτά αναστρέψιμα? Δεν σκέφτομαι να ανοιχτεί το μοτέρ και να γίνει η όποια μετατροπή εκεί. |
#
5
|
|||
|
|||
εγω φοραω εξατμιση φιλε this_is_was φιλτρα και ενα ποτεσιομετρο απο τον kev που βλεπεις διαφορα........ενα ακομη καλο ειναι ενα 14αρι γραναζι μπροστα και νομιζεις πως εχεις ενα τερας μετα.....αυτη την βδομαδα εψαχνα για αλλο μηχανακι γτ σκευτομουν αυτα που λες και εσυ...ενα ηταν ενα husqarna ktm ποτε ουτε για πλακα και η wrf και λεω με το husqarna δεν εχω αξιοπιστια κινητιρα και με διαφορα αλογων 4 απο το χτ...μιλαω για το 610.....το wrf δεν ειναι για δικαβαλο και ασε που με το που σε βλεπουν ανστινομια ειναι σαν να βλεπει glx......εγω εχω 31000χλμ και τωρα σκευτομαι για μετατροπη.....πρωτο βρηκα μια beringer τρομπα για εμπρος,μετα γτ ειναι βρακι η πισω αναρτηση θα βαλω ohlins και φοραω ηδη ελατηρια εμπρος WP.......και αμα ειναι να το δωσεις μετα απλα τα πουλας ξεχοριστα......απο μοτερ το σκευτομαι για κανενα pciii και καμια ροικη....ποιο μετα ομως γιατι αυτο που μου αρεσει ειναι η στροφη το ποσο θα μπω και μετα μοτερ....και μου φαινετε ποιο σωστο αυτο απο ολα τα αλλα πρωτα λαστιχα μετα φρενα,αναρτησεις και μετα μοτερ....
|
#
6
|
|||
|
|||
Εγώ το XT μου θέλω να είναι όσο πιο κοντά στο εργοστασιακό εμφανισιακά. Δε κάνω δηλαδή μεγάλες μετατροπές.
Έχω βάλει φίλτρα stage 1+2 + power commander έτσι ώστε το μηχανάκι να αναπνέει καλύτερα. Εξατμίσεις δεν έχω βάλει. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|