|
|
Σέρβις-Συντήρηση Πληροφορίες � ερωτήσεις πάνω στο σέρβις και τη συντήρηση του ΧΤσας |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Ελεγχος σταθμης λαδιου μηχανης
Οκ,εχω μπερδευτει.
Το manual λεει να δουλεψουμε το μοτερ για κανα τεταρτο,μετα να περιμενουμε μερικα λεπτα και υστερα να τσεκαρουμε την σταθμη χωρις να βιδωσουμε το stick. Και ερωτω: 1)στο ζεσταμα να κανω βολτα η να το ζεστανω στο ρελαντι;Και ποση ωρα; 2)ποση ωρα να το αφησω μετα το ζεσταμα; Υπαρχει καποια ασαφεια. Αν ελεγξω την σταθμη με το μοτερ κρυο(αδουλευτο) το stick πιανει ελαχιστο εως καθολου λαδι. Αν το δουλεψω το μοτερ(με βολτα η ζεσταμα)ανεβαινει το λαδι και εχω ενδειξη.Αναλογως ομως με την ωρα που θα το αφησω να κρυωσει,πεφτει και η ενδειξη. Εσεις παιδες,τι κανετε; |
#
2
|
||||
|
||||
5 λεπτά ρελαντί, 2-3 λεπτα σβηστό, βγάλε-σκούπισε-ξαναβίδωσε τάπα/δείκτη και ...
βγάλ'την έξω στο τέλος να τη μετρήσεις
καμιά γνώμη άλλος???? |
#
3
|
|||
|
|||
Λοιπον παιδια,επανερχομαι στο θεμα γιατι αντιμετωπιζω κατι πρωτογνωρο...
Ιδου το ιστορικο απο το τελευταιο service(απο την αφεντομουτσουναρα μου!!!) -Με το μοτορι μου τοποθετημενο καθετα και σε εδαφος με ελαφρυα κλιση προς το τιμονι,εβγαλα τα λαδια απο το καρτερ. -Δεν αλλαξα φιλτρο λαδιου. -Δεν μετρησα ακριβως την ποσοτητα του λαδιου που βγηκε(γυρω στα 2100ml-2200mlδεν θυμαμαι καλα...) -Γεμισα με 2.5l λαδι με την διαδικασια που λεει το manual. -Εκανα εξαερωση απο την βιδα του φιλτρου λαδιου. -Την πρωτη φορα που κοιταξα την σταθμη(εξου και η ερωτηση/post)ολα ηταν στα κανονικα επιπεδα. -Ακολουθησαν περιπου 800-900χλμ,διαδρομες των 70 χλμ με σχετικα υψηλες ταχυτητες(130-140χλμ/ωρα). -Απο ελεγχο ρουτινας ξανακοιταξα την σταθμη του λαδιου και ειδα οτι το stick δεν ειχε λαδι...καθολου. -Δοκιμασα την μεθοδο του Γιωργου. -Δοκιμασα την μεθοδο του manual. -Και οι δυο δεν εδειχναν λαδι. -Αρχισα να συμπληρωνω με 100ml την φορα λαδι γιατι δεν ειμαι σιγουρος αν τελικα μετραω λαθος την σταθμη και βαλω παραπανω λαδι στην μηχανη. -Δοκιμασα μετα απο βολτα,κατευθειαν σβησιμο,το πολυ ενα λεπτο αναμονη και μετα μετρημα. -Εκει κατι ειδα... -Το stick oταν το ξεβιδωνω ειναι λαδωμενο αλλα οταν το καθαριζω και το ξαναβαζω,εκει ειναι που δεν μου δειχνει.Λες και ολο το λαδι προλαβαινει και παει κατω στην "λεκανη" -Εχω βαλει μεχρι στιγμης 2,8 lt απο την μερα που αλλαξα τα λαδια(συνολικα service και γεμισματα των 100ml) Τι γινεται ρε παιδια; Το μοτορι δεν καιει λαδια. Υπαρχει περιπτωση οταν δουλευει ο κινητηρας στις ψηλες να καιει λαδι; Τι γινεται οταν ο κινητηρας δουλευει με παραπανω λαδι; Οταν συμπληρωνουμε με λαδι για οποιονδηποτε λογο,πρεπει να κανουμε εξαερωση απο την βιδα φιλτρου λαδιου; Ποιος ειναι τελικα ο σωστος τροπος να κοιτας την σταθμη του λαδιου οεο; Μηπως γερασε το αλογο μου;(η μηπως ειμαι αρχι@#$%δια μαστορας...;;;!!!αρχιζω και χανω την αυτοπεποιθηση στις ικανοτητες μου:: Last edited by tsokasn; 23-12-08 at 15:02. |
#
4
|
|||
|
|||
Και απαντω παλι εγω μιας και βρηκα την λυση!!!
Εψαξα λιγο στο site και βρηκα αυτο: www.xt660.com/showthread.php?t=4307 Παιδια, τα αλογα μας καινε λαδι!!!Τι θελω να πω: Απο οτι θα διαβασετε και εσεις,τα αλογα μας αναλογως την χρηση και καποιες αλλες παραμετρους καταναλωνουν μαζι με το φαγακι τους(βενζινα) και 100ml λαδι ανα περιπου 1000χλμ!!! Για τσεκαρετε ολοι τα επιπεδα λαδιου σας... Και αλλαγη λαδιων καθε 3000χλμ μαζι με φιλτρο λαδιου!!! Ειμαι πολυ ευτυχισμενος!!! |
#
5
|
|||
|
|||
Μέχρι στιγμής δε μου καίει λάδια το άλογο μου εμένα τόσα πολλά, 100 ml στην αλλαγή μείον είναι πταίσμα.
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
|
#
6
|
|||
|
|||
Γιώργο, 100 ml στα 1000 χλμ, στα 3000 βγαίνουν 300ml, οπότε είμαι στα πλαίσια!
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|