ΡετάÏισμα στο λίγο γκάζι
XT 660 R του 2004 αλλαγμÎνο TPS στην εγγÏηση, 30,000 χλμ, Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î»Î® κατάσταση, κλειστό γκαÏάζ, ήπιο δοÏλεμα, όχι μότο κÏος, Ï€Ïοσεκτικός ιδιοκτήτης.
Το αγόÏασα Ï€Ïιν 10 μÎÏες και ενώ Îχει Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î»Î® επιτάχυνση, όταν ισιώνουμε σε σταθεÏή ταχÏτητα το μηχανάκι κάνει �μπÏος-πίσω�, λες και δεν ξÎÏει το μπεκ αν Ï€ÏÎπει να ψεκάσει ή όχι.
Το ÏετάÏισμα χειÏοτεÏεÏει όταν κλείσουμε λίγο ακόμα το γκάζι, αλλά όχι τελείως, με σκοπό να Ï€Îσει ομαλά η ταχÏτητα. (Τυπική φάση Ï€ÏοσπεÏάσματος ή κίνησης από στÏοφή σε ευθεία και ξανά σε στÏοφή) Στην επιβÏάδυνση, με το γκάζι ελάχιστα ανοιχτό, το μηχανάκι Îχει Îντονους δισταγμοÏÏ‚ και ανεβοκατεβάσματα.
Σε διάφοÏα φόÏουμ γÏάφουν ότι η λειτουÏγία των ΧΤ δεν είναι και η πιο ομαλή και ήπια, αλλά όχι κι Îτσι, λÎνε επίσης για βενζίνες με πολλά οκτάνια, πιστεÏω ότι η απλή αμόλυβδη είναι μια χαÏά, ή για εμπλουτισμό του μίγματος αÎÏα-βενζίνης ακόμα και με Ï„Ïικ, ξεγελώντας τον αισθητήÏα θεÏμοκÏασίας.
Î Ïοσωπικά υποψιάζομαι το μπεκ, που ενώ δουλεÏει Ï„Îλεια στο αÏκετό και στο Ï€Î¿Î»Ï Î³ÎºÎ¬Î¶Î¹, δεν μποÏεί να ψεκάσει �για- λίγο. Ή δεν του το λÎει η ECU να το κάνει. Υποψιάζομαι και όλη την εισαγωγή, από το φιλτÏοκοÏτι μÎχÏι την κυλινδÏοκεφαλή, μάλλον δεν Îχει ανοιχτεί και καθαÏιστεί ποτΠόλα αυτά τα 10 χÏόνια.
(Σε λίγες μÎÏες θα ξαναπάει στο εξουσιοδοτημÎνο Yamaha για επαναÏίθμηση TPS. Î Ïιν μια εβδομάδα την είχαν ξανακοιτάξει εκεί, μου βÏήκαν Ï€Î¿Î»Ï Ï‡Î±Î¼Î·Î»ÏŒ Ïελαντί, κάτω από 1000RPM -το μηχανάκι Ï€Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ Ï€Î¿Ï Îσβηνε- και το ανÎβασαν. Δεν ξανάσβησε Îκτοτε. Εγώ όμως Îχω την αίσθηση �μιλάω με ÏŒÏους καÏμπιÏατÎÏ- ότι Ïυθμίσαμε με την πεταλοÏδα και με το μεγάλο κεντÏικό ζιγκλÎÏ Îνα καÏμπιÏατÎÏ Î¼Îµ βουλωμÎνο pilot jet, δηλαδή με φÏαγμÎνο ζιγκλεÏάκι Ïελαντί)
Όσοι ξÎÏετε κάτι, παÏακαλώ βοηθείστε.
|