|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
ερωτηση αξιοπιστιας
καλησπερα σε ολους εχω βαλει προσφατα εξατμησεις akrapovic και η ερωτηση μου ειναι αν βαλω φιλτρα dna 1 stage και dna 2 stage χωρις ομως να πειραξω co1 η βαλω καποιο power commander θα υπαρξει προβλημα με την αξιοπιστια του κινητηρα???
το ρωταω αυτο γιατι με τα φιλτρα θα περνει περισσοτερο αερα αλλα οχι περισσοτερη βενζινη για να γινεται το σωστο μιγμα τι προτεινεται να κανω ??? |
Sponsored Links |
#
2
|
|||
|
|||
Εγω κανει της παναγιας τα ματια στο χτ σε θεμα μετατροπων απλα δεν καταλαβαινει τιποτα εδω και 40.000 χλμ
__________________
XT660X STOCK |
#
3
|
|||
|
|||
τι εχεις κανει ακριβως
εγω σκεφτομαι να βαλω φιλτρο dna stage 1 + 2 και τις εξατμισεις που φοραω τιποτα αλλο πιστευεις οτι θα δουλεψει ομορφα το μηχανακι? η αμα βαλω μονο dna stage 1 θα ειναι καλυτερα? |
#
4
|
||||
|
||||
Μια χαρά θα δουλέψει και φυσικά καλύτερα από πριν απλά με ένα power commander θα δούλευε τέλια για να κανονίζει το σωστό μίγμα !!
Απλά τώρα μερικές φορές θα πνίγεται στον αέρα αλλά δεν θα έχεις πρόβλημα !!
__________________
Caustic Boy With XT |
#
5
|
||||
|
||||
ωπα ωπα..
να πνιγεται στον αερα.... δεν ειναι καθολου καλο! Πολυς αερας - λιγο καυσιμο...Αυτο σημαινει φτωχο μειγμα = ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ! Πολλοι ειναι αυτοι που κανουν το λαθος να νομιζουν πως το πλουσιο μειγμα ανεβαζει τη θερμοκρασια.... ΛΑΘΟΣ! Ας δουμε ενα απλο παραδειγμα: Οταν κολλαμε με οξυγονο και ασετυλινη >>> το μειγμα μας εχει και τα 2 αερια ανοιχτα. Οταν θελουμε να ανεβασουμε τη θερμοκρασια, δινουμε περισσοτερο οξυγονο = φτωχαινουμε το μειγμα! αρα...ή πειραζεις το Co (κρατα το νουμερο του Co που θα δεις στο καντραν πριν το αλλαξεις για να μπορεις να το επαναφερεις στην αρχικη του τιμη οποτε θελεις. Ας σημειωθει πως δεν ειναι το ιδιο σε καθε ΧΤ), ή βαζεις Power Commander. Εγω εχω μαμα εξατμισεις, DNA stage 1 και το Kev fuel mod για να εμπλουτισω λιγο το μειγμα αφου εχω περισσοτερο αερα απο το μαμα φιλτρο. Μην αφηνετε το μηχανακι με φτωχο μειγμα. Παντως αν βαλεις και φιλτρα και εξατμισεις.... καλλιτερα να προτιμησεις το PC. |
#
6
|
|||
|
|||
Με το Stage1 δεν εχει προβλημα γιατι ο εγκεφαλος μεχρι ενα σημειο μπορει να διαχειριστει τον παραπανω αερα απο τον αισθητηρα και να ριξει παραπανω καυσιμο,με το stage 2 αλλαζει παραπανω η ροη του αερα οποτε αρχιζει και χρειαζεται λιγο πιο πλουσιο καυσιμο πραγμα που η μαμα ηλεκτρονικη απο ενα σημειο και μετα δεν μπορει να το διαχειριστει σωστα
__________________
XT660X STOCK |
#
7
|
|||
|
|||
οποτε αμα βαλω μονο το dna stage 1 και τις εξατμισεις που εχω δεν θα εχω καποιο προβλημα??
γιατι εχω ακουσει για χτυπημενες καμμενεσ βαλβιδες λογο αυξησεις της θερμοκρασιας |
#
8
|
|||
|
|||
Καλό είναι να βάλεις Power Commander. Το φίλτρο αέρα είναι κάτι που συνιστώ σε όλους για το 660 , γιατί το χάρτινο φιλτράρει λίγο καλλίτερα μεν (έτσι λένε ) αλλά το aftermarket έχει καλύτερη ροή δε. Το K&N πάντως στα μοντέλα με 04-06 που είχαν πρόβλημα με το TPS έκανε δουλειά. Η εξατμίσεις εκτός από βαβούρα την οποία γουστάρουν όλοι δίνουν ροπές στα χαμηλά , δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα με βαλβίδες αλλά για αξιοπιστία και εύρυθμη λειτουργιά του για να πάρεις τα μέγιστα η να το ρυθμίσεις όπως θες εσύ ρε αδερφέ βάλε ένα PC III Usb να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
|
#
9
|
|||
|
|||
το pciii εχει παει 400 πια....εγω εχω το kev mod και εχει κανει δουλεια....και κανει καπου στα 5 ευρω να το φτιαξεις.......σιγα το δυσκολο
|
#
10
|
|||
|
|||
Βασικα ειναι πολυ ακριβο γιαυτα που προσφερει με 300 πηρα ηλεκτρονικη και ρυθμιζεις καυσιμο και κοφτες και τα παντα στη μηχανη και πιο φθηνα
__________________
XT660X STOCK |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|