![]() |
![]() |
![]() |
|
|
ΜετατÏοπÎÏ‚ & άλλα ΜετατÏοπÎÏ‚ � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικÎÏ‚ |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
Σχεδιάζοντας μια Ï€Ïώτη επÎμβαση σε xt660z
ΠήÏα τη συγκεκÏιμÎνη μοτοσυκλÎτα, διότι όποτε μποÏÏŽ θÎλω να πηγαίνω μικτÎÏ‚ εκδÏομÎÏ‚. Δηλαδή που πεÏιλαμβάνουν και δÏόμο και χωματόδÏομο και για να είμαι ειλικÏινής, Ï€Ïοτιμώ τις χωμάτινες διαδÏομÎÏ‚, αλλά ήθελα και μια μοτοσυκλÎτα που να μποÏεί να με πάει και μακÏυά...
Όμως γÏήγοÏα διαπίστωσα ότι τα Ï€Ïάγματα είναι Ï€Î¿Î»Ï Î´Î¹Î±Ï†Î¿Ïετικά με το Tenere, σε σχÎση με το DRZ που είχα Ï€Ïιν. Με δυσκόλεψε αιφνιδιαστικά!! Î’Îβαια, όπως ÎγÏαψα και στα νÎα μÎλη, δεν είμαι και σπουδαίος οδηγός, κάθε άλλο. Όπως και να'χει, άÏχισα να σκÎφτομαι το βάÏος του Tenere... Το Tenere Îχει βάÏος χωÏίς καÏσιμα 183 κιλά και ιπποδÏναμη σÏμφωνα με τον κατασκευαστή, 48 ίππους στις 6.000 στÏοφÎÏ‚ αν δεν κάνω λάθος. Όλοι συμφωνοÏν ότι λίγα Ï€Ïάγματα μποÏοÏν να γίνουν, για να μειωθεί το βάÏος του, καθώς το πεÏισσότεÏο από αυτό βÏίσκεται στον "old school" αξιόπιστο κινητήÏα και στο μεγάλο ατσάλινο πλαίσιο. Ωστόσο δÏο παÏεμβάσεις στις οποίες όλοι συμφωνοÏν ότι αξίζει να γίνουν είναι: 1)Αλλαγή του Ï„ÎµÎ»Î¹ÎºÎ¿Ï Ï„Î·Ï‚ εξάτμισης το οποίο κάποιοι ισχυÏίζονται, ότι ζυγίζει 8 κιλά!! 2)Αλλαγή της μεγάλης ουÏάς, που Îχει και Îνα ατσάλινο τμήμα, με μια ελαφÏÏτεÏη. Το off the road ισχυÏίζεται ότι, η δική του aftermarket ουÏά για το Tenere είναι 2 κιλά ελαφÏÏτεÏη. 3)Αλλαγή μπαταÏίας με σκοπό την εξοικονόμηση δÏο πεÏίπου κιλών. Î Ïοσωπικά, βÏίσκω αξιόλογες αυτÎÏ‚ τις παÏεμβάσεις, ειδικά για μια μοτοσυκλÎτα που θα κινηθεί εκτός δÏόμου και φυσικά θα Îχει και κάποιο φοÏτίο. ΠαÏεμπιπτόντως να πω, ότι είμαι ήδη αÏκετά λεπτός και δε μποÏÏŽ να χάσω άλλα κιλά... Όπως και άλλους αναβάτες λοιπόν, ξεκίνησε να με απασχολεί η αλλαγή της εξάτμισης. Είμαι εντελώς άσχετος, οπότε και νόμιζα ότι είναι μια αυτόνομη διαδικασία. Διαβάζοντας από 'δω και από 'κει, κατάλαβα ότι εξάτμιση, φίλτÏο αÎÏα και Ïυθμίσεις στο μείγμα πάνε μαζί. Ένας μηχανικός μου είπε ότι, οι Ïυθμίσεις στη μοτοσυκλÎτα μου γίνονται από τον πίνακα οÏγάνων. Ωστόσο, επισκÎφτηκα τον ξάδεÏφό μου, ÎμποÏο μοτοσυκλετών και οδηγό moto cross παλιότεÏα και μου εξήγησε ότι οι Ïυθμίσεις από τον πίνακα, είναι συγκεκÏιμÎνου εÏÏους και μάλλον δεν θα επαÏκοÏν για να Ïυθμιστεί σωστά η μηχανή για μια Ï„Îτοια επÎμβαση, οπότε μάλλον θα χÏειαστεί παÏάλληλος εγκÎφαλος (power commander). Το Îνα φÎÏνει το άλλο δηλαδή και λογικό είναι. Îα σας πω επίσης ότι Ï€ÎÏασα από τη Race Tech στον ΠειÏαιά, για να το συζητήσω. Ο άνθÏωπος που ήταν εκεί, Ï€Î¿Î»Ï Î¬Î½ÎµÏ„Î¿Ï‚ και φιλικός, μου εξήγησε κατ'αÏχήν ότι στη συγκεκÏιμÎνη μοτοσυκλÎτα, δεν Îχει νόημα η αλλαγή εξάτμισης από λαιμό, διότι ο εÏγοστασιακός και από καλό υλικό είναι και η διατομή του σωστή είναι και η γενικότεÏη σχεδίαση του και ότι ο ίδιος δε μποÏεί να κάνει κάτι καλÏτεÏο. Έπειτα μου Îδειξε Îνα μονό τελικό, το οποίο ζÏγιζε χωÏίς τους σωλήνες σÏνδεσης 1850 γÏαμμάÏια και κοστίζει 200 ευÏÏŽ. Είναι εντυπωσιακό αν σκεφτείτε ότι στο off the road, πωλοÏν μονό Akrapovich τελικό, όπου μαζί με τους σωλήνες σÏνδεσης ζυγίζει 1950 γÏαμμάÏια κοντά 900 ευÏÏŽ!!! Δεν Îχω καταλάβει καλά τί Ïόλο παίζει η δυναμομÎÏ„Ïηση στην όλη διαδικασία. Εν κατακλείδι φαντάζομαι ότι η διαδικασία θα Îχει ως εξής: 1)ΔυναμομÎÏ„Ïηση Ï€Ïιν οποιαδήποτε επÎμβαση για να ξÎÏουμε από Ï€Î¿Ï Î¾ÎµÎºÎ¹Î½Î¬Î¼Îµ. 2)Αλλαγή εξάτμισης, φίλτÏου αÎÏα και εισαγωγή power commander 3)Εισαγωγή Ïυθμίσεων 4)ΔυναμομÎÏ„Ïηση για σÏγκÏιση με Ï€Ïιν. Την Îχω καταλάβει σωστά τη διαδικασία; Î ÏοσμÎνω διαφώτιση!!! |
Sponsored Links |
#
2
|
|||
|
|||
Quote:
Σχετικά με τα παÏαπάνω... η διαδικασία στησίματος μιας μηχανής με power comanter είναι Ï€Î¿Î»Ï Ï‡ÏονοβόÏα και σχεδόν κανÎνας επαγγελματίας δεν τη κάνει σωστά, όχι επειδή δε ξÎÏει αλλά γιατί απαιτεί κόπο και χÏόνο. Συνήθως πετάνε Îνα χάÏτη "κονσÎÏβα" και ξεμπεÏδεÏουν μαζί σου! Αν οπωσδήποτε θÎλεις να βαλεις Power commander καλÏτεÏα πάÏε το Kit με το autotune. Î Ïοτίμησε να μη κάνεις τίποτα από όλα αυτά! Βάλε Îνα πλενόμενο φίλτÏο DNA, βάλτου και το stage 2 για να Ï„Ïαβάει φÏÎσκο αÎÏα και όχι πάνω από τη κεφαλή της μηχανής και μετά βάλε το δαχτυλίδι που επαναφÎÏει σε stage 1. Μια ελεÏθεÏη εξάτμιση από τον Παπαγιάννη και είσαι Îτοιμος. Η μηχανή θα αναπνεÏσει αλλά θα κάνει φασαÏία, μποÏείς να βάζεις το σιλανσιΠπου θα σου δώσει για μÎσα στη πόλη και όταν βγαίνεις για χωματάδα το αφαιÏείς (δουλεÏει αÏκετά καλÏτεÏα). Φυσικά τα "σκασίματα" θα συνεχίσουν να υπάÏχουν, υπάÏχει Ï„Ïόπος να απαλλαγείς και από αυτά αλλά εμÎνα μου αÏÎσουν. Η γνώμη μου είναι πως οποιαδήποτε χαÏτογÏάφηση κάνεις στο μηχανάκι θα Îχεις χειÏότεÏα αποτελÎσματα από τις μαμά Ïυθμίσεις. Η καλÏτεÏη βελτίωση που μποÏείς να κάνεις σε αυτό το μηχανάκι είναι να μαζÎψεις και να επενδÏσεις χÏήματα για καλά ελατήÏια εμπÏός και μια full Ïυθμιζόμενη ανάÏτηση πίσω! Last edited by STF; 14-02-16 at 22:44. |
#
3
|
|||
|
|||
ΕυχαÏιστώ για την απάντηση!
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|