|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟ Xt660 X/R
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΧΤ.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2010 ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΤ660 ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ (ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ) (Βλ. THREAD: http://www.xt660.com/showthread.php?t=12600. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΖΗΤΩ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ (ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΧΤ660X-R. ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΙ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΧΤ660 R & X ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΝΩ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΤΗΝ XT660Z Tenere!!! ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΔΩ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ. ΕΨΑΞΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ "KOSO" ( http://kosoeurope.com/shop/index.php...6d8c43f244ad95) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ "MARSHALL" ( http://www.marshallinstruments.com/). ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΤ660X-R ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΦΩΣ (ΒΛΕΠΕΤΕ ΩΣ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ COCKPIT TOY XT). ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: 1. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΧΤΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΩ. 2. ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΟΡΓΑΝΟΥ-ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ 3. ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΕΧΡΙ 9.000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 7.500 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ Ή ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΤ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ή ΒΙΝΤΕΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΞΕ. ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΟ 2010 ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΗΜΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ... ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|