|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
DNA stage2 τμήμα φιλτροκουτιού Tenere 660
Αφού έβαλα 2 σε 1 εξάτμιση (τη γνωστή) θέλω να αγοράσω και τις εφαρμογές φίλτρων αέρα της DNA για το Tenere. Φυσικά θα γίνουν και οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο μείγμα. Για το βασικό φίλτρο έχοντας διαβάσει κάποια πράγματα δεν έχω φόβο. Με απασχολεί εκείνη η εφαρμογή, που αντικαθιστά τμήμα από την πλαστική πλαϊνή επιφάνεια του φιλτροκουτιού και αυτό επειδή μου αρέσει να πηγαίνω εκδρομές και εκτός ασφάλτου.
1) Με απασχολεί το κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί η συγκεκριμένη εφαρμογή σε διαδρομές με πολλή σκόνη. Τη βγάζει ας πούμε μια τριήμερη εκδρομή? 2) Επίσης τί γίνεται με το νερό της βροχής ή με νερό που μπορεί να τιναχθεί από λάκκους. Επίσης με λάσπες που μπορεί να πετάγονται. 3) Η οδήγηση εκτός δρόμου περιλαμβάνει αναπόφευκτα πτώσεις. Έχω την αίσθηση ότι σε ανώμαλο δρόμο αυτό σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα άμεση καταστροφή του φίλτρου εκεί. 4) Διάβασα ότι enduro μπότες καταστρέφουν το φίλτρο λόγω της θέσης του. Τί λέτε για όλα αυτά? Μου φαίνεται πολύ αμφίβολη η καταλληλότητα της συγκεκριμένης εφαρμογής για adventure οδήγηση. |
#
2
|
||||
|
||||
γειά σου φίλε Spyrous,
Η γνώμη μου έχει ως εξής: Έχοντας στο παρελθόν στο ΧΤΧ μου φίλτρα DNA stage 1&2 + PC3, (τώρα έχω μόνο το 1 και stock μηχανάκι) έχω να πω πως κατ'αρχήν σε ότι αφορά τη σκόνη για εκτός δρόμου βόλτες, όχι μόνο σε βγάζει για 3ήμερη εκρομή, αλλά μάλλον για 3μηνη!!! Τα DNA είναι μακράν τα καλλίτερα φίλτρα στον κόσμο και η ικανότητα φιλτραρίσματός τους απλά αξεπέραστη! Με φίλτρα 1 και 2 θα ήταν καλλίτερα να βάλεις Power Commander και όχι απλά να "παίξεις" με το μείγμα μέσω του DIAG. Με νερά δεν είχα ποτέ πρόβλημα και κυκλοφορώ όλο το χρόνο και με βροχή. Από πέσιμο... για να χτυπησει το φίλτρο θα έχεις χτυπήσει και τα πλαστικά σου ήδη και η ζημιά και το κόστος τους θα σε απασχολούν περισσότερο... Με τις μπότες... ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ φίλε μου να το χτυπήσεις! Απλά βάλε Stage 2 μόνο αν σηκώνει η τσέπη σου και τo Power Commander. Τότε θα απολαύσεις πραγματικά το ΧΤ σου. Αν φτάσεις ως εκεί μην ξεχάσεις και ένα μπουζί ιριδίου DENSO IU22 και θα είσαι jet!!! http://www.off-the-road.de/out/pictu...nere_xtz_2.jpg |
#
3
|
|||
|
|||
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μάλλον θα κάνω το βήμα. Όσον αφορά το μείγμα, σκεφτόμουν να πάω για επαναχαρτογράφηση ECU. Αυτός που σκέφτομαι να το κάνει ισχυρίζεται ότι ο παράλληλος εγκέφαλος δεν είναι απαραίτητος. Υπάρχει γνώμη επ' αυτού; Είπα να μην αναφέρω το όνομά του προς αποφυγή εντάσεων που μπορεί να υπάρξουν ή παραβίασης των κανόνων του forum.
|
#
4
|
||||
|
||||
δεν έχω γνώμη επαναχαρτογράφησης της μαμάς ECU, αν και το φοβάμαι...
αλλά έχω γνώμη και ξέρω πως δουλεύει το ΧΤ με Power Commander. Δουλεύει παράλληλα με τη μαμά ECU, και ο σωστός χάρτης που θα βάλεις θα μεταμορφώσειτο ΧΤ σου. Όχι μόνο τέρμα το σκορτσάρισμα, αλλά και τέλεια γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Και φυσικά αύξηση ιπποδύναμης, ροπής και αδρεναλίνης! Δυστυχώς μετά από ένα χρόνο σκοτώθηκε φίλος με Ζ750 και αναγκάστηκα να πουλήσω το PC3, να οδηγάω πιο ήρεμα γιατί ως τότε ήμουν φανάρι και σούζα όλη μέρα... Όταν έβγαλα το PC3 τότε ένοιωσα πως το ΧΤ μου "ψόφησε" πραγματικά! Τότε κατάλαβα τη διαφορά και με πήρε καιρό να συνηθίσω τη stock λειτουργία και να το απολαμβάνω πιά όπως είναι... |
#
5
|
|||
|
|||
Λίγες μέρες πριν ολοκλήρωσα την επέμβαση η οποία αποτελείται από μονή Racetech και όλες τις εφαρμογές DNA διαθέσιμες για το Tenere. Έπειτα ακολούθησε πλήρης επαναχαρτογράφηση της ECU. Πέρα από το χάρτη καυσίμου και το χάρτη αβανς, απενεργοποιήθηκε ο λάμδα, ανέβηκε ο κόφτης, απενεργοποιήθηκε το AIS και ακόμη κάποιες άλλες παρεμβάσεις. Το αποτέλεσμα ήταν ένας αρκετά γραμμικός χάρτης με μέγιστη ιπποδύναμη 50 στον τροχό, στις 6000 περίπου και ροπή 6.4 mkg στις 4700. Να πω την αλήθεια πάντως τη μεγαλύτερη διαφορά, πολύ αισθητή, την καταλαβαίνω σε συνθήκες που πριν υπήρχε ζόρι, ας πούμε ανηφορικό δικάβαλο. Ωστόσο ακόμη δεν το έχω ανοίξει. Άλλη μια παρατήρηση είναι ότι έχω μια αίσθηση ότι δυσκολεύεται ελαφρώς με το κρύο όταν τη βάζω μπροστά, αλλά και πάλι μπορεί να λέω ανοησίες. Από κει και πέρα, ναι μεν έχω καταλάβει διαφορά, αλλά όχι και τόσο μεγάλη όταν είμαι μόνος στη μοτοσυκλέτα, αλλά όπως είπα δεν το έχω ανοίξει πολύ μέσα στην πόλη οδηγώ χαλαρά. Θα ενημερώσω ξανά όταν θα το ανοίξω λίγο παραπάνω.
|
#
6
|
|||
|
|||
Quote:
Αξιζε η επαναχαρτογραφιση τελικα; Με ψηνει πολυ, απο τη νεα σεζον αφου του βαλω τα απαραιτητα για την χρηστικοτητα λεω να το κανω. Ομως χωρις να αλλαξω εξατμιση, την μαμα θα κρατησω και θα της αφαιρεσω τον καταλυτη. |
#
7
|
|||
|
|||
Quote:
Ποιος κανει αυτη την δουλεια και το κοστολογιο του; Ευχαριστω, Βασιλης. |
#
8
|
|||
|
|||
Πως το βλεπεις μετα απο αυτους τους μηνες που εκανες τις επεμβασεις;
Ευχαριστημενος; |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|