|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Ερωτηση για ρυθμιση co
Καλησπερα σε ολους.
Λοιπον ειχα παει το μηχανακι για καυσαναλυση,δεν υπαρχει καποιο προβλημα ολα δουλεουν σωστα σε γενικες γραμμεςι,απλα ειδα οτι η ρυθμιση CO1 ειναι 40 και το CO2 ειναι 16.Το μηχανακι ειναι ολο μαμα.Ενω βλεπω πολλους σε αλλα posts να λενε πολλη μικροτερα νουμερα.Οποιος γνωριζει κατι ας σχολιασει |
#
2
|
||||
|
||||
οκ κατ'αρχήν το ΧΤ χρησιμοποιεί την ίδια ECU με το TDM που είναι ως γνωστόν 2κύλινδρο.
Τα CO1 & CO2 αφορούν τον 1ο και 2ο κύλινρδρο. Στο ΧΤ μας απασχολεί μόνο το CO1. Στο δικό μου πχ (2007 XTX) δεν έχει καθόλου CO2. Στη συνέχεια να θυμάσαι το εξής: Η τιμή του CO1 δεν είναι στάνταρ και είναι δυστυχώς διαφορετική στο κάθε ΧΤ από τη μάνα του. Εμένα ήταν -1 για παράδειγμα και αν κατα καιρούς το πείραξα με διάφορα mods, θυμόμουν πάντα τη μαμά τιμή (-1) για να το επαναφέρω ανα πάσα στιγμή. Μόνο αν το πάρεις μεταχειρισμένο και πιθανώς να το έχει πειράξει ο προηγούμενος, δεν μπορείς να ξέρεις αν η τιμή που βλέπεις στο CO1 είναι η μαμά, ή έχει πειραχτεί. Σε κάθε περίπτωση όμως, αν έκανες καυσανάλυση και όλα είναι καλά, δεν έχεις να ανησυχείς για τίποτα και δεν υπάρχει λόγος να πειράξεις το CO1. |
#
3
|
|||
|
|||
Απλα το 40 μου φενεται πολυ υπερβολικο νουμερο και το συγκρινα με ενος φιλου μου που εχει και αυτος χτχ με εξατμισης και ηταν στο 28 και το εβαλα και εγω στο 28 για να δω πως θα συμπεριφερθει,πηγα μια βολτα και ειναι λιγο καλυτερα νομιζω τωρα.
|
#
4
|
||||
|
||||
σκέψου, αν εσύ είχες 40 και υποθέσουμε πως είναι το σωστό, είναι 12 μονάδες πάνω από του φίλου σου που έχει 28.
Εγώ που έχω -1, είμαι σε μια διαφορά 30 μονάδες από το 28. Άρα η δική σου διαφορά είναι λιγότερο "ανησυχητική" και να ξέρεις πως συνήθως -ανεβάζουμε- το CO για να διορθώσουμε λίγο το δούλεμα προς το καλλίτερο. Δεν χάνεις τίποτε να το δοκιμάσεις στο 28 λίγο καιρό, αλλά επιμένω πως αν τα αποτελέσματα της καυσανάλυσης ήταν καλά, θα ήταν και το μείγμα σου σωστό. Η απόφαση δική σου φίλε μας. |
#
5
|
|||
|
|||
Το ανεβασα στο 30 αρα να ειμαι 10 μοναδες κατο.Το μονο που σκεφτομαι ειναι αν το μηχανακι δουλευει με πιο φτωχο μιγμα και βγαλει κανενα προβλημα στο τελος απο το να κανουμε καλο...θα προσεξω κανενα συμπτωμα οπως κοκκινισμα λαιμων στο ρελαντι
|
#
6
|
|||
|
|||
Καταρχάς, καλημέρα σε όλους!! Θα χρειαστώ την βοήθ
Εχω παρατηρήσει το τελευταιο καιρό μετά την επίσκεψή μου σε ένα συνεργείο ( και αφού πρίν το μηχανάκη καθόταν καιρό σε παρκινγ, γι αυτό και επισκεύτικα το service,...) ένα τρομακτικό κοκκίνισμα στους λαιμούς τον εξατμίσεων.
Φυσικά να σας προλάβω... Ναι αυτός ο τύπος αρχησέ να πειράζει TPS & Co και δέν ξέρω εάν τα επανέφερε στις αρχικές ρυθμίσεις. Έχει ξανα συμβεί σε κάποιον αυτό...? |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|