|
|
Σέρβις-Συντήρηση Πληροφορίες � ερωτήσεις πάνω στο σέρβις και τη συντήρηση του ΧΤσας |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Ρυθμηση μυγματος καυσίμου 660r 2006
καλησπέρα παίδες!
προσφατα μετά απο ένα γέμισμα η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί σωστά. Η κατανάλωση αυξήθηκε απότομα πολύ και η μηχανή ζεστένεται πολύ ευκολα! Πατώντας λίγο γκάζι γκαζώνει πολύ περισότερο απο οσο πρέπει. Θα ηθελα να μου πείτε της τιμές στο c1 και c2 που πρέπει να έχει στον εγκέφαλο για να της ρυθμήσω σωτά. Τώρα εχει στο c1 1 και στο C2 0 είναι σωστά?μηχανικά δέν έχει γίνει κάποιοα μετατροπή φιλτρο εξατμήσεις είναι όλα μαμα. Γιατί τρελάθηκε έτσι? |
#
2
|
||||
|
||||
πρόσεξε λίγο ρε φίλε γιατί δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα.
Κατ'αρχήν σχετικά με τα Co1 και Co2... Το ΧΤ μοιράζεται τον ίδιο εγκέφαλο με το TDM 900 που είναι δικύλινδρο, έτσι αναγράφει Co1 και Co2. Εμάς αφορά το Co1 μόνο. Τώρα για την τιμή του Co1, αν δεν έβαλες τίποτα έξτρα, δεν πρέπει και να το πειράξεις. Το πρόβλημα που παρουσιάζει πρέπει να είναι πιό σοβαρό και να μήν έχει σχέση με τη ρύθμιση του Co1. Θα πήγαινε το μυαλό μου σε πρόβλημα του μπεκ κατα τον ψεκασμό. Ίσως χρειάζεται να πας να σου το καθαρίσουν. ***επίσης, να ξέρεις πως η τιμή του Co1 είναι διαφορετική σε κάθε μηχανάκι και όχι η ίδια σε όλα. Άλλη τιμή το δικό σου ΧΤ, άλλη το δικό μου. Εμένα έχει μαμά τιμή -1, άλλος έχει 4, άλλος 1 κτλ. Αν ποτέ την πειράξεις να έχεις γράψει κάπου την μαμά τιμή για να μπορέσεις να το επαναφέρεις. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|