Home

Go Back   .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :. > International language forums > Ελληνικό Forum > Μετατροπές & άλλα
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Main site

Google

Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  # 1  
Old 16-06-15, 22:08
anti_hero82 anti_hero82 is offline
Junior XT-Moto
 
Join Date: Aug 2013
Location: Athens
Posts: 28
anti_hero82 is on a distinguished road
Σωστη ρυθμιση για power commander V

Καλισπέρα σε όλους.
Εχω παραγγειλει τον PCV ,σε λιγες μέρες περιμένω να έρθει και λεω να τον τοποθετησω και να τον ρυθμίσω μονος μου συμφωνα με τις οδηγίες που υπαρχουν στο φόρουμ,κατεβάζοντας τους χαρτες απο το site της dynojet.
Αυτο που με προβληματίζει είναι οτι διαβαζω σε διάφορα αλλα φόρουμς οτι όποιους χαρτες και να βαλω αν δεν κανω δυναμομέτριση και χαρτογράφιση(κανα 100ρικο δηλαδή) δεν πρόκειται να δουλέψει σωστά.
Ισχύει κάτι τέτοιο?
Επίσης απο πού μου προτείινετε να κατεβασω τους χάρτες απο το http://www.powercommander.com ή από το http://www.off-the-road.de ?Διάβασα κάπου οτι στο offtheroad έχει καλύτερους τυπους χαρτων.
Μπορέιτε να μου δώσετε τα φώτα σας οσοι έχετε βαλει PC έτσι ωστέ να τον ρυθμίσω οσο το δυνατόν σωστότερα?
Ευχαριστώ
  # 2  
Old 17-06-15, 20:41
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
έλα ρε φίλε, το είδα το post το πρωί και έφευγα για τη δουλειά και δεν μπορούσα να απαντήσω άμεσα.
Έχουμε και λέμε...
Το "σωστό" είναι να κάνεις πρώτα δυναμομέτρηση και να χαρτογραφηθεί το μηχανάκι σου με τα πραγματικά δεδομένα. Να σκεφτείς πως ...αν πάρεις 2 ίδια ακριβώς μηχανάκια με τα ίδια αξεσουάρ (πχ. φίλτρα/εξατμίσεις) και τα δυναμομετρήσεις, δέν θα είναι πανομοιότυπα! Άρα, αυτό που λέει η Dynojet είναι "δεν παίζει να βάλεις τον ίδιο χάρτη που έβαλε ο κολλητός σου γιατί το δικό του πετάει".
Η πραγματικότητα είναι πως δεν τηρεί κανένας σχεδόν αυτή τη μέθοδο (δυναμομέτρησης-χαρτογράφησης) από τους "καθημερινούς αναβάτες".
Εγώ όταν είχα το PC III έβαλα το χάρτη που μου προτείναν και πετούσε.
Μπορεί να δοκιμάσεις λίγες μέρες τον ένα, μετά από λίγες μέρες τον άλλο και να συγκρίνεις.
Όλοι έτσι κάνουν και δεν έχουμε ακούσει για ζημιές. Εννοείται πως δέν θα έχεις μηχανάκι τελείως μαμά, και θα βάλεις χάρτη "τούμπανο"... τότε θα το πάρεις στα χέρια από τελείως λάθος ψεκασμό και λάθος μείγμα αέρα/βενζίνης.
Το καλό είναι πως με τον κατάλληλο για τα extras σου χάρτη, θα έχεις τον ιδανικό ψεκασμό σε όλο το φάσμα των στροφών, τέλος τα σκορτσαρίσματα και τα σβησίματα, και ωραία-γραμμική απόδοση στο μοτέρ σου!
Όταν το βάλεις, από την ψυχολογί και μόνο, θα νομίζεις πως πετάει! Όταν όμως για κάποιο λόγο κάποτε το βγάλεις... ΤΟΤΕ θα καταλάβεις την "απότομη πτώση" και πως πραγματικά πετούσε όταν το είχες!!! Το ένοιωσα πικρά όταν το έβγαλα, αλλά δυστυχώς πήρα την απόφαση να το βγάλω και να μετριάσω τα γκάζια μου όταν σκοτώθηκε ένας καλός μου φίλος.
Τέλοσπάντων... Μήν ξεχάσεις και ένα μπουζί ιριδίου DENSO IU22 (κάπου 15 ευρώ) είναι το κερασάκι στην τούρτα!!!
Κράτα μας ενήμερους...
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 3  
Old 18-06-15, 19:29
anti_hero82 anti_hero82 is offline
Junior XT-Moto
 
Join Date: Aug 2013
Location: Athens
Posts: 28
anti_hero82 is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by J_maker View Post
έλα ρε φίλε, το είδα το post το πρωί και έφευγα για τη δουλειά και δεν μπορούσα να απαντήσω άμεσα.
Έχουμε και λέμε...
Το "σωστό" είναι να κάνεις πρώτα δυναμομέτρηση και να χαρτογραφηθεί το μηχανάκι σου με τα πραγματικά δεδομένα. Να σκεφτείς πως ...αν πάρεις 2 ίδια ακριβώς μηχανάκια με τα ίδια αξεσουάρ (πχ. φίλτρα/εξατμίσεις) και τα δυναμομετρήσεις, δέν θα είναι πανομοιότυπα! Άρα, αυτό που λέει η Dynojet είναι "δεν παίζει να βάλεις τον ίδιο χάρτη που έβαλε ο κολλητός σου γιατί το δικό του πετάει".
Η πραγματικότητα είναι πως δεν τηρεί κανένας σχεδόν αυτή τη μέθοδο (δυναμομέτρησης-χαρτογράφησης) από τους "καθημερινούς αναβάτες".
Εγώ όταν είχα το PC III έβαλα το χάρτη που μου προτείναν και πετούσε.
Μπορεί να δοκιμάσεις λίγες μέρες τον ένα, μετά από λίγες μέρες τον άλλο και να συγκρίνεις.
Όλοι έτσι κάνουν και δεν έχουμε ακούσει για ζημιές. Εννοείται πως δέν θα έχεις μηχανάκι τελείως μαμά, και θα βάλεις χάρτη "τούμπανο"... τότε θα το πάρεις στα χέρια από τελείως λάθος ψεκασμό και λάθος μείγμα αέρα/βενζίνης.
Το καλό είναι πως με τον κατάλληλο για τα extras σου χάρτη, θα έχεις τον ιδανικό ψεκασμό σε όλο το φάσμα των στροφών, τέλος τα σκορτσαρίσματα και τα σβησίματα, και ωραία-γραμμική απόδοση στο μοτέρ σου!
Όταν το βάλεις, από την ψυχολογί και μόνο, θα νομίζεις πως πετάει! Όταν όμως για κάποιο λόγο κάποτε το βγάλεις... ΤΟΤΕ θα καταλάβεις την "απότομη πτώση" και πως πραγματικά πετούσε όταν το είχες!!! Το ένοιωσα πικρά όταν το έβγαλα, αλλά δυστυχώς πήρα την απόφαση να το βγάλω και να μετριάσω τα γκάζια μου όταν σκοτώθηκε ένας καλός μου φίλος.
Τέλοσπάντων... Μήν ξεχάσεις και ένα μπουζί ιριδίου DENSO IU22 (κάπου 15 ευρώ) είναι το κερασάκι στην τούρτα!!!
Κράτα μας ενήμερους...
Δηλαδή απ ότι κατάλαβα πριν συνδέσω τον commander να κάνω την δυναμομέτριση,και μετά να τον περάσω έτσι?
Να το παω το μηχανάκι για dyno με αυτα που φοράει ήδη (dna stage 1,Leovince) η καλήτερα να έβγαζα το stage 1 και να έβαζα το μαμα φίλτρο?
Ακόμα οταν έβαλα τις Leo και το stage 1 ανέβασα το Co 15 μονάδες και βελτιώθηκε το θέμα με τα σβησίματα...αρκούσε αραγε μονο αυτό για την σωστή ρύθμιση του μείγματος η θα έπρεπε να κάνω και κάτι άλλο π.χ. να ανεβάσω και το TPS?
Έχει αρχήσει και ακούγεται ενα κροτάλισμα σαν να μην δουλέυουνε σωστα οι βαλβίδες αλλα σε 500 km θέλει το service των 30.000 οποτε μπορεί να είναι κ αυτό.
Οταν μπεί ο commander να χαμήλωνα πάλι την τιμή του οξυγονού και αν ναι σε πια τιμη να το έβαζα?στην μαμα?
Να πω επίσης πως μαζι με τον commander θα βάλω και το stage 2.
Συγνώμη αν σας ζάλισα
  # 4  
Old 18-06-15, 21:18
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
άκου τώρα....
μη βιαστείς να κάνεις δυναμομέτρηση. (γνώμη μου... εγώ δεν έκανα ποτέ και το μηχανάκι μου δούλευε σαν όνειρο με το χάρτη που είχα βάλει).
Βάλε το PCV με τα φίλτρα stage 1 και 2, τις LEO όπως τις έχεις ήδη, βάλε και ένα μπουζί ιριδίου και βάλε ένα χάρτη για εξατμίσεις + φίλτρα.
---Το CO να το ξαναγυρίσεις στην αρχική τιμή/μαμά αν βάλεις το PCV.---
Οι βαλβίδες στο ΧΤ ρυθμίζονται στις 20.000 / 40.000 / 60.000 κ.ο.κ ΟΧΙ στις 30.000 (εκτός βέβαια άν δεν έγινε ποτέ ρύθμιση στις 20.000 που έπρεπε!
Άν δε βλέπεις να δουλεύει τέλεια με τους χάρτες που θα δοκιμάσεις, τότε να κάνεις δυναμομέτρηση για τον ακριβέστερο χάρτη για την περίπτωσή σου!
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 5  
Old 19-06-15, 15:06
Dukeninja Dukeninja is offline
Junior XT-Moto
 
Join Date: May 2015
Location: Oxford
Posts: 29
Dukeninja is on a distinguished road
Yes, I completely agree.
  # 6  
Old 17-07-15, 14:49
anti_hero82 anti_hero82 is offline
Junior XT-Moto
 
Join Date: Aug 2013
Location: Athens
Posts: 28
anti_hero82 is on a distinguished road
Εχω βρει έναν χάρτη αλλα ειναι φτιαγμενος σε μοντέλο του 2006 με ecu-01.
Αραγε θα δουλεψει σωστά με την δικη μου εκδοση τουυ ECU?
To xtx μου ειναι του '10
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 02:43.
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.

  XT660         Archive   Main site


Footer
vBSkinworks Top