|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Το μηχανάκι πάει σαν μεθυσμένο
Να κάνω ένα σύντομο ιστορικό των αλλαγών που έχω κάνει στο μηχανάκι...
Πρίν από καμιά 12.000χλμ άλλαξα τα ρουλεμάν τιμονιού. Μετά την αλλαγή και αφού κάτσαν στα πρώτα χλμ τα έσφιξα όπως συνηθίζεται. Πριν λίγες μέρες φρενάρωντας με μικρές ταχύτητες αισθανόμουν στο τιμόνι ένα ''τακ'' και μια κίνηση στο άνω μέρος του. Πήγα και το ξαναέσφιξα το ρουλεμάν και το ''τακ'' έφυγε και το τιμόνι έγινε κατά τις πιο σφιχτό. Παράλληλα δάκρυσαν οι τσιμούχες στις μπουκάλες. Από 120χλμ και πάνω το μηχανάκι έκανε 8άρια, μιλάμε να πηγαίνω πέρα δώθε. Τέτοιο κούνημα... Κάνω σέρβις στις μπουκάλες αφού έπρεπε και μήπως οφείλετο σε αυτές το κούνημα. Και σήμερα που το πήρα έκανε πάλι τα ίδια...8άρια και κούνημα από 120-130χλμ και πάνω. Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά? Μήπως είναι πολύ σφιχτό το ρουλεμάν του τιμονιού? Σημειωτέον, έχω αλλάξει και ρουλεμάν τροχών και τα βαρίδια στις ζάντες είναι στις θέσεις τους...τι είναι, με έχει ζαλίσει.. |
#
2
|
|||
|
|||
Χμμμ....
Πες μας για τα λαστιχα(κατασταση και μεταχειρηση) Εχει γινει καλη ζυγοσταθμιση; Ειναι τα στεφανια ισα; Ποτε εμφανιστηκαν τα 8αρια(παραλληλα με καποια βλαβη
__________________
|
#
3
|
|||
|
|||
Τα λάστιχα είναι καινούργια, με 1500χλμ. Όταν τα φόρεσα μου έκαναν και ζυγοστάθμιση.
Όταν λες αν είναι τα στεφάνια ίσια, εννοείς αν είναι ευθυγραμισμένα ή αν έχουν στραβώσει? Πάντως ούτε πεζοδρόμια ανεβαίνω, ούτε σούζες κάνω....γενικώς δεν το κακομεταχειρίζομαι. Τα 8άρια εμφανίστηκαν όταν άρχισαν να χάνουν λάδι οι μπουκάλες. Γι'αυτό υπέθεσα πως θα είναι από αυτό και έκανα το σέρβις τους. Παράλληλα την μέρα που παρατήρησα την διαρροή ήμουν στον μηχανικό μου και έσφιξα λίγο το ρουλεμάν τιμονιού γιατί άκουγα ένα ''τακ'' κάθε φορά που πατούσα φρένο. Οπότε το βράδυ που γυρνούσα σπίτι με σφιγμένο ρουλεμάν και διαρροή από τις μπουκάλες, το μηχανάκι έκανε 8άρια. |
#
4
|
|||
|
|||
Οταν εισαι στα 120 και πανω και αρχιζουν τα 8αρια,αν πεσεις στα φρενα σταματανε τα 8αρια;
__________________
|
#
5
|
|||
|
|||
Αν για παραδειγμα απο τα 150χλμ φρεναρω μεχρι τα 120-110χλμ τοτε ναι, μου κανει 8αρια. Σημερα βγηκα Εγνατια διπλος και μεχρι τα 140χλμ που πηγα, δεν μου εκανε τιποτα..πφφφ, εχω πελαγωσει..τι να πω,δεν ξερω...
|
#
6
|
|||
|
|||
Για αρχη θα σου ελεγα οτι το τιμονι δεν πρεπει να ειναι για κανενα λογο "σφιχτο", θα εχεις αλλα προβληματα.
Για τα κοσκινισματα παιζει να ειναι υπευθυνα πολλα πραγματα.... απο μπουκαλες, ρουλεμαν, γεφυρα μεχρι αντιβαρα στο τιμονι (απιθανο μαλλον). Εμένα παντος και στο ΧΤ αλλα και παλαιοτερα στο παπι μου εχει συμβει αυτη η συμπεριφορα 3 φορες και τις 3 ηταν απο τα λαστιχα. Στο ΧΤ εμφανιζοταν σε μεγαλες ταχυτες οπως λες και εσυ πανω απο τα 120, στο παπι αρκει να αφηνα τα χερια. Μπορει να μην σου συμβαινει παντα γιατι μπορει να γινεται χειροτερα αν συνδιαστει με λιγο πλαγιο αερα. Επειδη τωρα λες οτι το λαστιχο ειναι καινουργιο τι να πω..... πιαστο κομματι κομματι απο τα πιο ευκολα και αν φτασεις στα λαστιχα ισως να αναγκαστεις να τα αλλαξεις... Το λεω επειδη εχω και παραδειγμα απο συναδελφο, που τρακαρε αμαξι στην μετοπη δεξια. Τα αλλαξε ολα μπροστα, απο ψαλιδια, μπουκαλες, ζαντες-λαστιχα, ρουλεμαν κτλ.... και το αμαξι μετα τα 120 εκανε πολυ θορυβο και ειχε ασταθεια. 4 μηνες το ειχαν μεσα και το εψαχναν, 3 φορες αλλαξε ρουλεμαν και διαφορα αλλα επειδη υποπτευονταν το τρακαρισμα και τελικα ηταν το καινουργιο λαστιχο.... το βρηκε ενας μαγκας λαστιχας εκτος αντιπροσοπειας. Αστοχια υλικου, το αλλαξε η μισελεν και καμπανα το σιροκο. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|