|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
σκεψεις για καλυτερη αποδοση
Συντροφοι θελω τις γνωσεις σας σκεφτομαι να κανω μερικες μετατροπες στο χτχ 06 μοντελο μαμα
1 dna stage 1 2 Kev fuel mod 3 Kev airbox mod (μπορει καποιος να μου εξηγησει πως γινεται 4 Stage 2 Raptor Hot Cam Αυτα ταιριαζουν στο μοτερ η θα δημιουργήσουμε προβλημα με αποτελεσμα χειροτερη λειτουργεια κ προβληματα αξιοπιστιας |
#
2
|
||||
|
||||
χαχα... νομιζω πως μεχρι το νουμερο 3 επαιζες με σφεντονα και στο 4 ζητας πολυβολο!!!
Φιλε Αριστειδη, ξεκινα με τα 3 πρωτα και μην ανοιγεις μοτερ ακομα... προσωπικα.... πιστευω πως στο ΧΤ δεν αξιζει να ριχνουμε χοντρα φραγγα. Οσοι το εκαναν --η ιστορια το εδειξε-- το ξεβρακωσαν ξανα, και πουλησαν τα εξτρα πρωτα, και μετα το ιδιο το μηχανακι. Δωσε λιγα για αρχη, μικρες βελτιωσεις που θα δωσουν μια ανασα και μια ροπη στο ΧΤ σου για να το απολαμβανεις περισσοτερο αλλα και να μενει απολυτως αξιοπιστο. To Airbox mod ειναι 2 τρυπες που ανοιγεις στο φιλτροκουτι για να παιρνει περισσοτερο αερα. Θα βρω το σχετικο post και θα σου το στειλω οπως και το πως να φιαξεις μονος σου το Kev fuel mod. |
#
3
|
|||
|
|||
φιλε γιωργο,
ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες σου! καταλαβανεις οτι σαν νεος στο φορουμ ενθουσιαστικα με ολα τα καλουδια κ τα μπερδεψα μαλλον τα πραγματα , τι να πεις ειναι τοσες οι προτασεις του kev κ εχασα τον μπουσουλα οποτε θα ξεκινησω σιγα σιγα κ με τη βοηθεια σου να φτιαξω ενα kev fuel mod. τωρα θα ηθελα την γνωμη σου..τι θα ηταν προτιμοτερο,να κανω το kev air box mod η να βαλω ενα φιλτρο dna stage 2, k αν παω στο stag2 θα πρεπει να μπει κ pc3 για να μην εχω προβλημα? |
#
4
|
||||
|
||||
Βασικά βάλε πρώτα απ όλα stage1 φίλτρο !!
Μετά τα επόμενα βήματα είναι να βάλεις pc3 και εξατμίσεις και φυσικά το stage2 φίλτρο !! Το σίγουρο είναι ότι θα δεις μια φοβερή διαφορά !! Και πιστεύω από προσωπική εμπειρία πάνω στο ΧΤ μου ότι είναι αρκετά !! Τα επόμενα βήματα είναι η ασφάλεια πάνω στο XT όπως καλύτερα ελατήρια μπρός για καλύτερο στρίψιμο !! Καλήτερες δυσκόπλακες για καλύτερο φρενάρισμα !! Ξεκίνα εσύ σιγά σιγά και εμείς εδώ είμαστε να σου πούμε ότι θές !!
__________________
Caustic Boy With XT |
#
5
|
|||
|
|||
Φιλε "ψηφίο" ευχαριστω για τις συμβουλες σου
εχω αλλαξει ελατηρια στο μπροστα κ επαθα πλακα με την αλαγη της μηχανης αυτο που αλλαξε δραματικα ειναι η αισθηση στο φρενο το μπροστινο, μου δινει απιστευτη πληροφορηση και σιγουριά και εκμεταλλεύομαι το φρενο μου στο επαρκο με το πισω εχω ενα θεματακι δεν εχω αισθηση μερικες φορες μπλοκαρη κ το καταλαβενω με ενα μικρο γλιστρημα του πισο τροχου (οχι οτι με χαλαει) χαχαχα κ λεω να βαλω πισω υψηλης κ αλλα τακακια που μου πρότειναν για καλυτερο αποτελεσμα εξατμιση δεν θελω να αλλαξω . ψαχνομαι να το ψωμοσο λιγο γιατι δικαβαλο την ακουει αν μου δωσει 4 αλογακια κ ροπη πιστευω θα ειμαι ευχαριστημενος |
#
6
|
|||
|
|||
Αν θες να κανεις μετατροπη καλο ειναι να τα κανεις ολα μαζι για να δουλευει σωστα η μηχανη, πχ εξατμιση,χοανη,λαιμοι πιο χοντροι και ηλεκτρονικη η commander(η και τα 2 μαζι) ειναι μια ολοκληρωμενη εξωτερικη βελτιωση που σου αφηνει περιθωριο μετα για εσωτερικη βελτιωση αν θες κατι παραπανω.Μονο με εκκεντροφορο και ειδικα το συγκεκριμενο και με τον κοφτη στις 7200 το μονο που θα κερδισεις ειναι λιγο στις ψηλες στροφες(οχι οσο δινει πραγματικα γιατι δουλευει στις πιο ψηλες στροφες πανω απο το κοφτη) και ενα μεγαλο κρεμασμα χαμηλα.Για να γινει σωστα κανε ροικη,εκκεντροφορο,πιστονι με συμπιεση και να μην χανεις πουθενα
__________________
XT660X STOCK |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|