|
|
Σέρβις-Συντήρηση Πληροφορίες � ερωτήσεις πάνω στο σέρβις και τη συντήρηση του ΧΤσας |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
αλλαγη λαδιων μονος σου??
ρε παλικαρια ακους πολλους να λενε πως η ΧΤ ειναι δυσκολο να την αλλαξεις λαδια...ειδα πως εχει δυο ταπες μια μπροστα στον σκελετο κ μια απο κατω...εσεις τι λετε???τα εχει αλλαξει κανεις μονος του
Last edited by J_maker; 12-10-09 at 15:34. |
#
2
|
||||
|
||||
ΣΙΓΑ ΤΑ ΛΑΧΑΝΑ !!!!!
ΞΕΒΙΔΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΒΙΔΕΣ..... ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΚΕΛΕΤΟ ΕΠΑΝΩ (ΚΑΤΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ) ....... ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΑΓΓΙΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ.... ΟΣΑ ΒΓΑΛΕΙ.......ΤΟ ΚΟΥΝΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ..... ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΡΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ 3 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕ !!! ΑΑΑΑ......ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ..... ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.......ΜΗΝ ΛΕΩ DETAILS ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ...... ΚΑΝΕ Κ ΜΙΑ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΒΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕ !!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΣΑΛΙΜΑΤΑ....... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΣΑΛΥΦΤΕΙΣ ΜΕ ΛΑΔΙΑ !!! ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΑΘΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ !!! Υ.Γ. : ΤΑ 3 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΑΡΓΑ-ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΡΟΥΦΑΕΙ....ΑΛΛΙΩΣ ΞΕΧΕΙΛΙΖΟΥΝΕ.... ΚΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.......ΤΡΕΧΟΥΝΕ ΠΑΝΤΟΥ !!!!
__________________
YAMAHA Touching My Heart Last edited by luke_xt; 12-10-09 at 12:07. |
#
3
|
|||
|
|||
ευχαριστω πολυ...ο κινητηρας να δουλευει οταν θα τα βαζω η να βαλω οσα παρει κ μετα να τα βαλω τα υπολοιπα??????κ παλι ευχαριστω
|
#
4
|
|||
|
|||
Quote:
μετα απο την τοποθετηση των lt καλο ειναι να το αναψεις και να δουλεψει σε ρελαντι για 1-2 λεπτακια για να κατσουν τα λαδια. Για να δεις αν σου καιει λαδια μετρησε τα με μια κανατα μεζουρα. |
#
5
|
|||
|
|||
Ώπα παίδες χαλαρώστε
Ζεσταίνεις το μοτερ για 5 λεπτάκια Ξεβιδώνεις την τάπα του λαδιού Μετά την βίδα στο μοτέρ κ ξεβιδώνεις του σκελετού μολις αδειάσει κ εκει ξαναβιδώνεις (Αν θες να αλλάξεις κ φίλτρο λαδιού ξεβιδώνεις δεξιά ενα καπάκι με 3 αλενόβιδες όσο έχεις ξεβιδωμένες τις βίδες του μοτέρ κ του σκελετού.) ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΒΙΔΩΜΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΙΣΕΤΑΙ ΤΑ ΣΠΥΡΩΜΑΤΑ βάζεις μετά 1,9 λίτρα κ βάζεις μπροστά το μηχανάκι για ενα λεπτό με 2 σβήνεις ξανανοιγεις την τάπα κ ρίχνεις κ το υπόλοιπο λάδι μέσα Τώρα με αλλαγή του φίλτρου βάζεις 2,6 λίτρα χωρίς αλλαγή φίλτρου 2,5λίτρα Last edited by tasos_z; 13-10-09 at 20:03. |
#
6
|
|||
|
|||
ευχαριστω παλικαρια για ολα...αυριο απο οτι βλεπω εχω δουλεια.....πολυ δουλεια...
|
#
7
|
|||
|
|||
Αλλαγη Λαδιων???
Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος στο club Καλως σας Βρηκα!!Αποφασισα να αλλαξω μονος μου τα λαδια στο Xtx διαβασα το Service manual και τα αλλαξα εβαλα 10w40 τα pj1 συνθετικα 2.90 πηρε μαζι με το φιλτο ετσι πως ελεγαν οι οδηγιες με εξαερωση κανονικα,πολλοι ομως μ ειπαν οτι δεν περνει 10w40 κ περνει 20w50 η 15w50 για πειτε την γνωμη σας!!!!
|
#
8
|
||||
|
||||
Δουλεύω Motul 5100 10-40 για χρόνια και είναι μια χαρά! Ζορίζουν λιγότερο τη μίζα το χειμώνα κατα την εκκίνηση από ένα χοντρότερο λάδι. Δεν το αλλάζω πια. Άμα λάχει ...το πίνω κιόλας!!!
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|