![]() |
![]() |
![]() |
|
|
ΦÏÎνα και Δίσκοι Ότι αφοÏά τα φÏÎνα, δίσκους και παÏελκόμενά τους |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Αλάζοντας τα υγÏά φÏÎνων.
Μου ζητήθηκε από τον J_Maker να γÏάψω τη διαδικασία που ακολουθοÏμε για να αλλάξουμε τα υγÏά φÏÎνων. Τα υγÏά dot 4 που παίÏνει το ΧΤ μας είναι αναγκαίο κάθε 2 χÏόνια να τα αλλάζουμε . ΤώÏα αν Îχουμε σωληνάκια υψηλής και Îχουν χÏησιμοποιηθεί υγÏά dot 5 ή 5.1 (αν και δε χÏÎιαζετε) τότε αλλαγή κάθε χÏόνο. Αν τα φÏÎνα μας Îχουν ικανοποιητική απόδοση δε θα χÏειαστεί να κάνουμε εξαÎÏωση δηλαδή τότε ακολουθοÏμε την παÏακάτω απλή διαδικασία. Îα τονίσω εδώ ότι Ï€ÏÎπει να ελÎγχουμε και τα σωληνάκια κάθε φοÏά που αλλάζουμε υγÏά, τα λαστιχÎνια(μόνο το πίστω στο ΧΤΧ και τα 2 στο ΧΤR) χÏειάζονται κάθε 4 χÏόνια αντικατάσταση σÏμφωνα με το service manual όπως επίσεις και τις χαλκοÏοδÎλες και τα ÏÎ±ÎºÏŒÏ Ï€Î¿Ï… βιδώνουν πάνω στη δαγκάνα και τα εξαεÏωτηÏάκια για πιθανÎÏ‚ διαβÏώσεις και Ïαγίσματα.
1.ΣτηÏίζουμε σε στÎÏεο Îδαφος τη μοτο. Εαν Îχουμε κεντÏικο σταντ η τυπου paddock σταντ ακόμα καλÏτεÏα. Αλλιώς στÏÎφουμε το τιμόνι δεξιά για να ÎÏθει κάπως ευθεία το δοχείο με τα υγÏά. 2. Ξεβιδ'ωνουμε με Ï€Ïοσοχή τις 2 βίδες ,φαÏÎ´Ï ÏƒÏ„Î±Ï…Ïοκατσάβιδο (Îγω τις είχα χαλάσει και Îβαλα αλλεν ανοξείδωτες το Ï€Ïοτείνω),βγάζουμε το καπάκι και την Ï€Ïοστατευτική μεμβÏάνη. 3. ΤοποθετοÏμε Îνα σωληνάκι στο εξαεÏωτηÏάκι της δαγνάνας (νομίζω μισής ή 3/4 τις ίντσας υπάÏχει στα αγÏοτικα είδη και στα οικοδομικά είδη (αλφαδολάστιχο)). 4.ΠεÏνοÏμε πάντα Îνα καινοÏÏιο σφÏαγισμÎνο κουτί με υγÏά dot 4 (εγώ χÏησιμοποιώ Motorex που φÎÏνει το Motomarket). 5.Δεν πειÏάζουμε μανÎτα!!!! καλό είναι εδώ να παÏετε βοήθεια από 2ο άτομο.Ο Îνας ξεσφίγγει τον εξαεÏωτηÏα και το σωληνάκι που Îχουμε τοποθετήσει να Ï„ÏÎχει σε Îνα δοχείο(Θυμιθήτε τα υγÏά είναι άκÏως καυστικά για το δÎÏμα, διαβÏωτικά!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ξεπλÏνετε με ΑΦΘΟÎΟ νεÏÏŒ σε πεÏίπτωση επαφής με το δÎÏμα η με τη δαγκάνα δισκόφÏενο.) και το 2ο άτομο από πάνω συμπληÏώνει συνÎχεια Ï€Î¿Î»Ï ÏƒÎ¹Î³Î¬ υγÏά να μη Ï€Îσει όμως η στάθμη κάτω απο το μισό του δοχείου ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί μετά θα χÏειαστεί εξαÎÏωση!!! Βάζουμε σιγά - σιγά υγÏά, μÎχÏι τα υγÏά που βγαίνουν απο τον εξαεÏωτήÏα είναι καθαÏά. 6.Î‘Ï†Î¿Ï Ï„ÎµÎ»ÎµÎ¹ÏŽÏƒÎ¿Ï…Î¼Îµ σφίγγουμε τον εξαεÏωτήÏα στη δαγκάνα. Έχουμε γεμίσει εννοείται το δοχείο μÎχÏι πεÏίπου την Îνδειξη max, τοποθετοÏμε την μεμβÏάνη με το πλαστικό καπακι και στη συνÎχεια βιδώνουμε και το σιδεÏÎνιο καπάκι σφίγγοντας καλά άλλα όχι πάÏα Ï€Î¿Î»Ï Î³Î¹Î± να μην κλωτσίσουν οι βίδες. Την ίδια διαδικασία ακολουθοÏμε και για το πίσω φÏÎνο. Îομίζω ότι ήμουν αÏκετά αναλυτικός και απλός στην πεÏιγÏαφή. Για ότι χÏειαστείτε Ïωτήστε με . Και θυμηθείτε ΤΑ ΦΡΕÎΑ ΔΕΠΕΙÎΑΙ ΠΑΙΧÎΙΔΙ ΓΙΑ ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ!!!!! ΑΠΔΕΠΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΗΓΑΊÎΕΤΕ ΣΕ ΕÎΑ ΣΥÎΕΡΓΕΙΟ!!!! ΔΕΠΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΌΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!!! καλά χλμτÏα και με Ï€Ïοσοχή!
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
![]() Last edited by J_maker; 19-07-09 at 20:56. |
#
2
|
||||
|
||||
ΓιώÏγη "αÏχιμάστοÏα"...
![]() ευχαÏιστώ πάÏα Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î¹ φυσικά εκ μÎÏους όλων για την πολÏτιμη βοήθειά σου!!! ![]() Η καλÏτεÏη πεÏιγÏαφή που θα μποÏοÏσαμε να Îχουμε ![]() |
#
3
|
||||
|
||||
Respect George !!!!!
![]()
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#
4
|
|||
|
|||
Πολυ καλος οδηγος μπÏαβο
![]()
__________________
XT660X STOCK ![]() |
#
5
|
|||
|
|||
Πολυ χÏησιμο ΓιωÏγο!! ΜπÏαβο
Επισης το φυλαδιο αναφεÏει και αλλαγη στα υγÏα του ψυγειου στα 40.000. Παιζει να το επιλυφθεις και αυτο?? Θα ηταν σουπεÏ!! |
#
6
|
|||
|
|||
γιωÏγο αν δεν ισουν εσυ τι θα καναμε????θα σου πς εγω θα μας εφευγε μια πεÏιουσια στους μαστοÏες!!!!1
![]() |
#
7
|
|||
|
|||
Quote:
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|